Jak zamknąć konto w Millenium?
Millennium Bank to instytucja ciesząca się pozytywną opinią pod względem obsługi klienta. Wprowadzając nowoczesne metody i rozwiązania umożliwia m.in. bardzo szybkie i skuteczne zamknięcie rachunku. Jak to wygląda w praktyce? Chcesz zamknąć konto w Millenium? Poznaj 3 główne sposoby.
Zamknięcie konto w Millenium – kontakt z infolinią
Jednym ze sposobów zamknięcia konta jest telefoniczne połączenie się z konsultantem. Pracownik banku zweryfikuje Twoją tożsamość i przyjmie zgłoszenie o dyspozycji zamknięcia rachunku. Rozwiązanie to jest korzystne dla osób, które nie czują się wystarczająco pewnie w bankowości elektronicznej, a zarazem nie mają czasu, by wybrać się do oddziału banku. Zaletą tego sposobu jest również dostępność infolinii 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Numery na infolinię Banku Millennium to: 801 331 331, (+48) 22 598 40 40, (+48) 519 284 040. Dla klientów, którzy posługują się językiem ukraińskim lub rosyjskim, dedykowany jest specjalny numer telefonu: (+48) 22 598 40 45, czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-20:00.
Sprawdź ranking kont bankowych!
Bankowość elektroniczna
Kolejny sposób to zalogowanie się do Millenetu, czyli platformy internetowej banku i przejście przez kolejne zakładki. Jak to zrobić krok po kroku? Zacznij od zalogowania się na stronie banku. By to zrobić, podaj swój MilleKod, hasło i uzupełnij pesel brakującymi cyframi. Kliknij swoje imię i nazwisko, a następnie zakładkę: Wnioski i umowy/ Zamykanie konta. Zaznacz rachunek lub rachunki, które mają zostać zamknięte i podaj numer konta, na które bank ma przelać środki po zamknięciu. Wybierz powód dla którego rezygnujesz z prowadzenia konta w Millennium. Zleconą dyspozycję potwierdź hasłem, które otrzymasz SMS-em.
Wizyta w oddziale
Dla klientów ceniących tradycyjny, osobisty kontakt z doradcą, Millennium pozostawiło metodę zamknięcia rachunku w oddziale banku, która daje możliwość wypytania się konsultanta o wszystkie ewentualne wątpliwości. Należy mieć oczywiście ze sobą dowód osobisty, by doradca mógł potwierdzić Twoją tożsamość. Zamykanie rachunku w placówce umożliwia wypłacenie pozostałych środków. Doradca może je również przelać na inne, zewnętrzne konto, ale taka transakcja to koszt 7,99 zł. W związku z tym korzystniej jest wykonać ten przelew samemu przez bankowość elektroniczną lub mobilną, albo korzystając ze stanowiska obsługującego Millenet w każdym oddziale banku. Okres wypowiedzenia umowy o prowadzeniu rachunku obejmuje 30 dni. Jeśli jednak bank w ostatnim czasie zmienił tabelę opłat za usługi, jest szansa na zamknięcie konta w oddziale w trybie natychmiastowym.
O czym warto pamiętać zamykając konto w Millenium?
Chcąc zamknąć rachunek, należy pamiętać o uregulowaniu ewentualnego debetu na koncie lub pozostawieniu wymaganych środków. Bank nie zamknie zadłużonego konta, a w czasie okresu wypowiedzenia ma prawo, by pobierać opłaty i prowizje zgodne z regulaminem. Karta do rachunku będzie automatycznie zamknięta wraz z likwidacją rachunku, czyli przeważnie po upływie 30 dni. Pamiętaj, by zachować dokument potwierdzający zamknięcie konta. Być może będzie Ci kiedyś przydatny.